Pages

Thursday, January 5, 2012

Alycia Mega Giveaway 2011... menang - 26/01/2012

update -  menang 26/01/2012
Pemenangnya Adalah...



*********

 KENAPA ANDA NAK HADIAH PHOTOSHOOT ini...



hai untie... nama saya RAISSA SAFIAA ROSMAN. umur saya baru 40 hari. saya sering temankan mummy saya blogwalking bila saya dalam mud yang sopan. tak nangis, tak shee-shee, tak poo-poo, tak kembung, dah kentut [ahaks!]. pasal tu walaupun belum habis pantang saya dah pandai blogging kehkehkeh!!!
untie, sedang mummy saya berkeliaran dari 1 blog ke 1 blog, terjumpa pulak untie punyer mega GA ni. hadiah utama yang untie tawarkan buat mata saya yang mengantuk menjadi segar bugar. tu yang saya nak joint nih!

KENAPA SAYA NAK HADIAH PHOTOSHOOT INI??
sebabnya...
masa saya berusia 37 minggu dalam pewot mummy saya, mereka dah pergi sessi photoshoot. mereka yang saya maksudkan ialah baba, mummy, abangBesar, abangTengah dan abangKecik saya.




lihat!
sungguh gumbira mereka. saya jeles hoccay!!~
saya nak sangat joint mereka dalam photoshoot tu. tapi, apakan daya... saya masih terperangkap lagi dalam air tembuni pewot mummy saya. saya hanya mampu berkuntau dengan lemah gemalai sahaja.
ini sungguh TIDAK ADIL!
saya nak jugak. nak jugak photogedix macam mereka.



mummy saya ni kan.... asek amik gambar saya dengan enpon je sebab dia takde kamera. jangankan dslr.. compact camera pun takde. oh! sedey saya... kalau dapat berphotoshoot ngan uncle Ajip mesti syiok! uncle Ajip jangan risau taw, saya mesti bagi kerjasama yang baik la.. sebab saya good girl.. eceh!


pandangan saya mummy saya tentang blog Hot Mama Wannabe ialah sangat mudah loading. satu faktor yng  buat orang suka nak singgah. takde perhiasan blink2 yang menyemakkan atau rama-rama berterbangan. lagi satu... tak memekak AKA lagu berkumandangan. mummy saya tak berapa gemar masuk blog yang bising2 gittew!
las-bat-not-lis
saya suka crown  untie .
pinjam voley??????

1 comment:

  1. Alahai.. comeynya safiaa ni.. geram anty.. tq yer safiaa & mummy sudi join.. Insya allah, ada rezeki nanti ;)

    ReplyDelete